
Masterclass za izvanredno korisničko iskustvo (CX)
Na ovom kursu ćete naučiti kako da razvijate i implementirate strategije za unapređenje korisničkog iskustva.
Opis programa
Masterclass za izvanredno korisničko iskustvo (CX) je napredni kurs koji se fokusira na kreiranje i unapređenje korisničkog iskustva u modernom poslovanju. Polaznici će naučiti kako da razviju strategije koje poboljšavaju zadovoljstvo korisnika i povećavaju njihovu lojalnost. Kroz praktične primere i studije slučaja, kurs pruža alate i tehnike za personalizaciju korisničkih interakcija, optimizaciju procesa i primenu povratnih informacija. Na kraju kursa, polaznici će biti spremni da primene najnovije CX prakse i stvore dugoročne vrednosti za svoje korisnike i organizacije.
Sadržaj programa
1. Početak putovanja - Ključni uvidi u svet CX
2. Istraživanje CX putovanja i unapređenje korisničkog iskustva
3. Metode evaluacije CX
4. Upravljenje CX i kreiranje kulture okrenute ka korisnicima
5. Koreci ka izvrsnosti - Integracija CX u poslovne procese
Ciljevi
Ciljevi kursa Masterclass za izvanredno korisničko iskustvo (CX) su da polaznicima pruže duboko razumevanje ključnih principa i strategija za unapređenje korisničkog iskustva. Kurs će ih naučiti kako da kreiraju pozitivne, dosledne i personalizovane interakcije sa korisnicima, koristeći najnovije alate i tehnike. Na kraju, polaznici će biti osposobljeni da poboljšaju lojalnost korisnika i postignu konkurentske prednosti kroz izuzetno korisničko iskustvo.
Kome je namenjen
Kurs je namenjen menadžerima, liderima timova, i stručnjacima u oblasti marketinga, prodaje, korisničke podrške i digitalnih usluga, kao i svima koji žele da unaprede korisničko iskustvo u svojoj organizaciji. Takođe, kurs je koristan i preduzetnicima, kao i profesionalcima koji rade na pozicijama vezanim za odnos sa korisnicima i strategije brendiranja. Kurs je namenjen svim studentima i zainteresovanima koji žele da steknu znanja o Customer Experience-u, veštini koja se tek razvija na našim prostorima ali se očekuje da će postati posao budućnosti.
Kompetencije koje se stiču
Nakon ovog kursa, polaznici će steći kompetencije u razvoju i implementaciji strategija za izvanredno korisničko iskustvo, sa naglaskom na personalizaciju i optimizaciju korisničkih interakcija. Takođe, biće osposobljeni da koriste analitičke alate i povratne informacije korisnika kako bi kontinuirano unapređivali zadovoljstvo i lojalnost korisnika.
Način realizacije
Obuka će se realizovati kroz kombinaciju interaktivnih predavanja, radionica i studija slučajeva. Učesnici će raditi u grupama na praktičnim projektima, kako bi primenili stečeno znanje.
Dužina trajanja programa
Kurs je sastavljen od 5 modula u trajanju od po 2h.
Datumi održavanja obuke:
Za više informacija pošaljite upit na eduka-obuke@vos.edu.rs
Mesto održavanja obuke:
Fakultet organizacionih studija „Eduka“, Majke Jevrosime 15, Beograd
Cena programa
Za više informacija pošaljite upit na eduka-obuke@vos.edu.rs
Podaci za uplatu
Uplatilac: Ime i prezime polaznika
Svrha uplate: Pohadjanje obuke – Standardi socijalno odgovornog poslovanja
Primalac: Fakultet organizacionih studija „Eduka“, Majke Jevrosime 15, Beograd
Tekući račun: 200-2779020101033-53 (Poštanska štedionica AD Beograd)
Poziv na broj: Za više informacija pošaljite upit na eduka-obuke@vos.edu.rs