Na Fakultetu organizacionih studija „Eduka“ u Beogradu održano je gostujuće predavanje na temu „Neuromarketing – stimulansi u praksi“, koje je 18. novembra studentima psihologije i nastavnom osoblju predstavio Nikola Učur, doktorand Fakulteta tehničkih nauka u Novom Sadu i menadžer za marketing i komunikacije 3Bank.

Predavanje je realizovano u okviru kursa Kognitivna psihologija, a fokus je bio na tome kako neuronaučni principi oblikuju ponašanje korisnika i na koji način se mogu koristiti u kreiranju efikasnih marketinških strategija. Učur je kroz praktične primere i interakciju sa publikom pokazao kako pažnja, emocionalni stimulansi i psihološki okidači utiču na donošenje odluka.

Nikola Učur, poznatiji kao Siva Ćelija, bavi se neuromarketingom, brendiranjem i neurodizajnom, a njegova istraživanja i edukativni rad usmereni su na emocionalne i kognitivne reakcije potrošača. Kroz društvene mreže, edukativni centar i saradnju s medijima aktivno približava savremene marketing tehnike široj publici, dok su njegovi društveno odgovorni projekti prepoznati od strane Filozofskog fakulteta i više fondacija.

Publika je imala priliku da sazna zašto određeni sadržaji privlače pažnju, dok drugi ostaju neprimećeni, kao i kako da se psihologija i marketing povežu u praktičan alat koji donosi jasne rezultate.